torsdag 28 november 2013

STORA öppna förskolan

Idag var Lilly på öppna förskolan med de stora barnen (över 1 år). Hon fann sig ganska snabbt och var t.o.m. med på rytmik-stunden med mycket dans. Kul. Som vanligt var vi där först och gick nästan sist. Kul att kusin e var med. När man saknar mamma som mest hemma så kan man i alla fall prova hennes skor. På kvällen kom familj M på besök. Också kul!

1 kommentar: