Efter frukost gick mamma och Lilly till Emma o Ester. Men innan vi kom iväg plockade Lilly fram mellanmål på egen hand och även en sked. Så det fick bli lite puré innan vi kunde ge oss iväg.
Tanken var att vi skulle kolla på pappa och Tobbe som sprang HGV, men vi hann aldrig det för Lilly sov så länge på fm. Istället fick vi längre tid till att hälsa på Daniel o katterna. Lilly o Ester röjde runt som tusan.
Och letade efter katterna under sängen.
På kvällen var vi med grabbarna, Lilly var lite trött och så har hon lite feber också. Nu sover hos sött uppe i gästrummet hos Ester.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar