Idag vaknade hela familjen hos laxarna. Det var mysigt, e blev över lycklig när mamma och Lilly kom ner vid 9. Sen år vi brunch med alla kompisarna. Efter ett tag vågade Lilly vara hos Ala.
Men bäst var det hos mamma eller pappa.
Hemma gjorde pappa och Lilla eldargumman eld. Lilly stoppar gärna vedträna i munnen. Blä!
Spegel spegel i handen där....
I fredags när Lilly o Ester hjälpte sina pappor att handla såg det ut så här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar