onsdag 13 november 2013

Mot Gbg

Hemfärd till Gbg. Lilly fyllde på vattenförrådet innan vi drog och var sen på mestadels gott humör den delen av resan hon inte sov. Väl hemma så blev hon väldigt glad att se mamma och gav henne en stoooor puss. Sen hängde hon fast vid mamma resten av kvälen. Hon tycker nog att det är skönt att vara hemma även om det varit kul i Sälen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar