torsdag 7 november 2013

Bara lite till...

Idag fixades det sista inför långhelgen i Sälen. Det blev ganska mycket "Bara lite till" från pappas sida när jobbet, sportaffäret, återvinningsstationer, barnaffärer, tankställen och bvc betades av. Inte konstigt att tid blev ur led och sömnen intogs i bilen.
Som kompensation så blev det en massa bus (bl.a. med nya gåvagnen) och bad när kusin e och W kom på besök. e sover förresten över tillsammans med sin mamma E. Kul att se Lillys reaktion imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar