Imorse kände sig minst 60% av de stugboende småkrassliga. Lilly var en av dem och är fortsatt förkyld och hostig även om hostan har dämpats. Vi valde att stanna inne, så det blev lek med kusin e vilket Lilly älskar. Lilly fortsätter att göra framsteg vid matbordet genom att äta själv från sin skål (med händerna) utan att välta ut den mer än 2 ggr (mest otur och iver).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar