Efter några dagar fulla med aktiviteter så bestämde pappa att det blev en dag inne. Men det var långt ifrån tråkigt för det. Man kan roa sig med att läsa, sortera skor, ta en sväng med gåvagnen och busa i stolen. Lilly har börjat vilja göra samma sak flera gånger som t.ex. bli jagad i vardagsrummet och sen busad med i soffan. Mamma fick sjunga samma sång 10 ggr. Mysigt att hon visar när hon gillar saker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar