Idag har det varit mycket besök. Först var Lilly och pappa på besök hos en bvc-kompis. Fullt ös! Efter eftermiddagsluren så dök kusin e upp. Bus, sång och mat! Till kvällen så kom faddrarna, moster E och W hit. Indiskt och kvalfotboll! En bra dag även om det inte blir något svenskt VM-äventyr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar