För att inte störa henne för mycket så blev det lugn läsning i myshörnan på morgonen.
Senare blev det en promenad och en utflykt för att byta bärstolen som köpts in till helgens Sälenresa. Nu blir det bråttom att fixa en ny.
Framåt kvällen så ville Lilly ta på sig ytterkläderna och fick hjälp av mamma. Vet inte om det fanns en önskan om att gå till lekplatsen och gunga. Antagligen...



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar