tisdag 5 november 2013

Stackars mamma

Idag var både mamma och pappa hemma eftersom mamma var sjuk.
För att inte störa henne för mycket så blev det lugn läsning i myshörnan på morgonen.
Senare blev det en promenad och en utflykt för att byta bärstolen som köpts in till helgens Sälenresa. Nu blir det bråttom att fixa en ny.
Framåt kvällen så ville Lilly ta på sig ytterkläderna och fick hjälp av mamma. Vet inte om det fanns en önskan om att gå till lekplatsen och gunga. Antagligen...
Vi testade att ge Lilly samma mat som vi åt.
Hon verkade gilla det och åt själv ur skålen med vuxenbestick. Blev kladdigt, men kul med framsteg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar