Lilly och mamma bjöd far på en riktigt bra dag idag. Började med frukost i stugan tillsammans med familj L. Sen drog alla iväg till badhuset med efterföljande brunch. Underbart koncept. Lilly gillar att bada (och krypa in i skåpen) och sov gott när vi andra åt. På eftermiddagen var mamma tyvärr tvungen att åka hem så då blev vi färre i stugan igen. Efter nattningsrutinerna inklusive det sedvanliga joxandet i famnen så utspelar sig följande: Lilly vänder upp huvudet och säger "Da-da?" (=pappa bloggarens anm.), får svaret "Ja, pappa är här" och vänder sig in mot pappas bröst och somnar. Underbar nattning även om hjärtat smälte hos far... Lilly valde sen att göra en glad comeback för att fura lite extra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar