torsdag 14 november 2013

Sömn

I natt sov Lilly hela natten i sin egna säng vilket hon inte gjort så mycket på senare tid. Dessutom sov hon drygt en och en halv timme på eftermiddagen. Nya trender eller tillfälligt extra trött? Vi får se. Hon hostar fortfarande vilket borde störa nattsömnen. Ikväll tog det bara 5 min för mamma att lägga Lilly. Bra jobbat! Jodå, Lilly har varit vaken också. Lika bra att inspektera att alla saker är kvar i rummet efter fjällturen. Gåvagnen kan även fungera som åkvagn. Mamma är tokigt kul i min buff.

idag har Lilly haft mammas svettband kring handleden. Det är en apa på det (Paul Frank). Man fick inte ta av det utan det skulle vara på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar