Lilly sov nära pappa hela natten vilket båda tyckte var mysigt. Eftersom kusin e och moster E hade sovit över så var det full fart från frukost. Dagen fortsatte hemma hos kusin e där morbror T stod som huvudansvarig för långkok. Lilly är söt även när hon sover i vagnen (kan vara pappa som är partisk?). Mammorna dök upp lagom tills maten var klar och hann med lite lek innan vi åkte hem igen. Tror nog Lilly hade en bra dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar