Idag bar det av på ny fjälltur. 40 min till stuga med kamin som nyttjades som sovplats, matlagningsplats och uppvärmingsplats under ca 2 timmar. Samma väg tillbaka och stort mys hela vägen. Lilly gillar bärstolen och har även kommit på att den går att sova i. I stugan blev det som vanligt bus. Onkel T är en jäkel på det...
Så himla mysigt ni har det. Kram
SvaraRadera