Fredagen började med dans till frukost. Mamma är tokig. Sen drog vi iväg för att hjälpa kusin e's farmor att flytta några grejer. Blev alltså en långpromenad över bron. Lilly var vaken alla 55 minuterna. Väl framme så blev det lek med kusin e och så fick Lilly lunch av kusin e's farfar. På kvällen var vi på aw hos kusin e. Mycket bus och sång. Dessutom blev Lilly matad av kusinen. Hon är bra att ha hon...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar