Efter morgonpackning så åkte vi till Nybro. Där möttes vi av kusin T och kusin M som bjöd på Lillys första fredagsmys. Lite trumspel hanns också med. Härligt! Efter middag så blev det spelkväll för mamma och pappa när Lilly sov gott i sin lånade säng. Bra start på julveckan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar