lördag 21 december 2013

Start på julen. TGI Friday!

Efter morgonpackning så åkte vi till Nybro. Där möttes vi av kusin T och kusin M som bjöd på Lillys första fredagsmys. Lite trumspel hanns också med. Härligt! Efter middag så blev det spelkväll för mamma och pappa när Lilly sov gott i sin lånade säng. Bra start på julveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar