onsdag 18 december 2013

Utflyktsdag

Mamma var hemma idag igen. För att ge henne lite välbehövlig vila (och för att det var kul för Lilly och pappa) så åkte resten till stan för att träffa polare, äta lunch, sova middag, titta på julskyltning och handla de sista julklapparna. Kul som sagt, men det blev för mycket sitta i vagn för Lillys smak. Hon var väldigt nöjd att få komma hem och leka med mamma. Dessutom blev det bubbelbad! Till middag åt mamma och pappa indiskt.  Lilly gillar naan visar det sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar