På eftermiddagen var vi på öppna förskolan. Kul för mamma att träffa de andra igen! Lilly hade jätteroligt på sångstunden idag. Hon körde imse vimse med rörelser. Lilly hittade också en docka att krama.
När vi kom hem hade det kommit post från mormor o morfar. Ett kort med en hund och en tomte-magnet. Hunden var favoriten, tomten är lite läskig.
Innan läggdags läste mamma och Lilly bok i kuddhörnan. Såå mysigt. Lilly blev jätteledsen när pappa, som kommit ner för att få lite mat, gick upp utan att kramas och leka.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar