måndag 2 december 2013

Oväntad mamma-dag

Pappa har blivit sjuk, så mamma fick vara hemma från jobbet idag. Mamma skulle bara in och hämta sin jobbdator. Lilly fick följa med, och somnade på väg dit. 
Det var kul på jobbet iaf, mycket ytor att krypa på. 

På eftermiddagen var vi på öppna förskolan. Kul för mamma att träffa de andra igen! Lilly hade jätteroligt på sångstunden idag. Hon körde imse vimse med rörelser. Lilly hittade också en docka att krama. 

När vi kom hem hade det kommit post från mormor o morfar. Ett kort med en hund och en tomte-magnet. Hunden var favoriten, tomten är lite läskig. 

Innan läggdags läste mamma och Lilly bok i kuddhörnan. Såå mysigt. Lilly blev jätteledsen när pappa, som kommit ner för att få lite mat, gick upp utan att kramas och leka. 

Lilly snokade rätt på sötsakerna till helgens Lilljul. Tur att det var papper på allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar