Snart är det dags för julfirande i Småland. Därför var mamma, pappa och Lilly en snabb runda på Torget och fixade de sista (?) julklapparna. Innan vi åkte iväg då var vi tvungna att ta en familjevila eftersom alla tre är förkylda. Vid Torget så passade Lilly på att lägga några julhälsningar på lådan. När vi kom hem var det tid för den stora julklappsinslagningen. Lilly verkar bli som sin mamma, en pysslare. Lilly blir bättre på att äta själv och blir sur om hon inte får en egen sked eller två.
Pysslör
SvaraRadera