Idag har Lilly varit med pappa och julhandlat på Torget. Innan vi gick in (vi hängde på låset) så laddade vi upp med att dela en banan. Det första vi kollade in var familjeloungen. Betyg 4 av 5. På hemvägen somnade Lilly och sov i nästan 2 h. Under eftermiddagen så hann vi med både att spela gitarr och öppna farmors julkalender med nallar. Bus? Alltid när mamma kommer hem. Just det, Lilly har nu tagit både 6 och 7 steg i följd.
Vad mysigt med en dag på Torget!
SvaraRadera