söndag 22 december 2013

Julafton

 Idag har vi firat jul hemma hos mormor och morfar! Oj va det var mycket kul och lek. Fullt ös med Winston och Ester och alla de andra. 
Morfar hade hängt upp gungorna!



Det var två söta tomtenissar som myste med Daniel i soffan. 

Tomten kom och lämnade julklappar. Lilly var inte rädd men avvaktande. 


Mycket julklappar blev det, Lilly och Ester hjälptes åt att öppna. 

Lek i mormor och morfars sängar. 
 
Dags att borsta tänderna. 

Pappa försökte lägga Lilly, men det ville hon inte. Så fick vara med ett tag till, Daniels knä blev en bra fotölj. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar