söndag 22 december 2013

Stor julbaluns

Idag var det äntligen dags för den stora släktjulbalunsen (pappas sida). Massor av lek och bus så att man aldrig ville sova. Lilly har fått smaka julmat. Betyg 3+. Det var spännande när tomten kom och kul att leka med alla leksaker, men bäst var det att titta på när de större barnen lekte. Lilly gillar sin farbror M mycket och var på så gott humör att hon delade farmor med syssling A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar