Idag var det äntligen dags för den stora släktjulbalunsen (pappas sida). Massor av lek och bus så att man aldrig ville sova. Lilly har fått smaka julmat. Betyg 3+. Det var spännande när tomten kom och kul att leka med alla leksaker, men bäst var det att titta på när de större barnen lekte. Lilly gillar sin farbror M mycket och var på så gott humör att hon delade farmor med syssling A.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar