Idag onsdag var Lilly med pappa på jobbet. Som vanligt var hon i centrum och hoppade mellan pappas kollegor. Inte konstigt att hon sov 45 min i Hisingen-solen efteråt. På eftermiddagen var vi hos kusin e och morbror T på fika. Lilly jobbade vid kusin e's spis men kusinen kände en annan doft. Falskt alarm visade det sig. På kvällen hämtade vi mamma och åkte till torget för julshopping. Pannkakor och en galen mamma vägde upp för en trött och hungrig pappa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar