Idag är det mammas namnsdag och morbror D's födelsedag. Det har firats med flaggning och födelsedagsmiddag hos morbror. Lilly och kusin e ville gärna vara hos morbror och var båda på strålande humör. Morbror tyckte att det var extra kul att de var intresserade av matlagning. I övrigt tränas det på att gå och vi har varit på två promenader i ett halt Gbg. Lilly har även pusslat mycket idag. Gener från mamma och farmor?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar