Vardag igen, men inte långtråkigt för det. När Lilly ska äta numera så ska det vara bra ordnat. Tänt ljus, duplo-djuren och pappa ska sitta på sin plats. Efter lunch var vi på bvc och såg till att vara där tidigt så vi hann leka lite i väntrummet. 75 cm och 10,2 kg. Hon följer sin kurva. De dubbla vaccinationssprutorna klarade hon fint. När vi ställde in vagnen i garaget fick Lilly syn på sin pulka så det blev några varv på trädäcket och på gräsmattan. På kvällen blev det bad med mamma. Två av Lillys favoriter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar