Lilly gillar att vinka hej då till mamma på morgonen. Hon gillar nog egentligen inte att hon åker utan tycker snarare att det är spännande att se mamma köra bilen. Efter några veckors uppehåll så öppnade öppna förskolan igen. Nu är det en grupp med äldre barn som gäller när man är en ettåring. Fri lek, sång och mycket barn är uttröttande och Lilly somnade i vagnen på väg hem. Till middag blev det pannkakor och efteråt var det lek med hemkommen mamma. Lilly ville gärna ha sin fina ryggsäck.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar