Mamma och Lilly har lekt, läst, ritat och tittat på småfåglar. Mamma bäddade i tjockt täcke i sängen, gosigt!!
Jodå, skorna har varit på idag också.
Pappa väckte Lilly efter 1,5 timmars middagslur. Lilly var lite slö så mamma och Lilly passade på att mysa nerbäddade i sängen med barnkammarbokens sånger för hela kroppen!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar