fredag 17 januari 2014

Gångbart

Lilly går mer och mer nu. Om man ställer henne upp så går hon en bit självmant. Bra trend. Idag lyckades pappa komma ihåg öppettiderna på öppna förskolan så vi drog dit i snöblåsten. Bäst var fika med fruktpuré och macka. Lilly äter väldigt bra och det är sällan man vehöver truga bara hon får en egen sked. På eftermiddagen var det after work hos kusin e. Bus med kundvagnen och i cirkustältet gillades av båda liksom sagostund med moster E. Att somna gick lite sämre och Lilly hann vakna flera gånger innan vi tog bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar