Imorse hade vi sagostund i sängen när mamma gjorde sig iordning för jobbet. Ny tradition? Lilly går ganska mycket nu. Kortare sträckor helt själv mellan två fasta punkter med hyfsat god stabilitet eller längre med gå-vagnen. Vid lunch idag busade Lilly genom att sträcka fram och bjuda på sin mat bara för att i nästa sekund dra tillbaka den med ett skratt och stoppa den i sin egen mun. Snåljåp! Fruktstund vid brasan är aldrig fel... Lilly har imponerat ikväll genom att namnge masdor av djur m.m. för mamma. Dessutom har tand nummer 9 nu brutit igenom. Heja!
måndag 13 januari 2014
Det går framåt
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar