Torsdag = öppna förskolan och idag även babyrytmik. Lilly var så pass fascinerad av rytmikläraren att hon nästan glömde att göra rörelserna. När Lilly vaknade efter lunchsömnen kom mormor (må-må) och morfar förbi med ved och en stol till mamma. Den var sittriktig! En annan favorit-sittplats är också gåvagnen. På eftermiddagen blev det en tur till pappas jobb och sen en sväng förbi kusin e där det blev sagostund med må-må. Mycket intryck gjorde nog att hon inte somnade förrän strax före 21. Sov gott!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar