Idag har känts som att vi bara gått och väntat på att få gå på babysim på eftermiddagen. Lilly förberedde sig tidigt genom att ta på sig sol/sim-glasögonen. Har man inget bättre för sig så kan man alltid bädda ner sig med alla gosedjuren. En lek som kusin e kommit på. Babysimmet gick bra och Lilly dyker sittandes på kanten. När vi satt vid middagsbordet så sjöngs av någon anledning "Who let the dogs out" och Lilly svarade Vov-vov-vov. Varken mamma eller pappa har sjungt den för henne tidigare. Vem är den skyldiga?
Alla indicier pekar åt samma håll...hund...woff... WINSTON!
SvaraRadera