onsdag 29 januari 2014

I väntan på babysim

Idag har känts som att vi bara gått och väntat på att få gå på babysim på eftermiddagen. Lilly förberedde sig tidigt genom att ta på sig sol/sim-glasögonen. Har man inget bättre för sig så kan man alltid bädda ner sig med alla gosedjuren. En lek som kusin e kommit på. Babysimmet gick bra och Lilly dyker sittandes på kanten. När vi satt vid middagsbordet så sjöngs av någon anledning "Who let the dogs out" och Lilly svarade Vov-vov-vov. Varken mamma eller pappa har sjungt den för henne tidigare. Vem är den skyldiga?

1 kommentar:

  1. Alla indicier pekar åt samma håll...hund...woff... WINSTON!

    SvaraRadera