lördag 4 januari 2014

Dan före dan igen

Idag vaknade Lilly med farmor och Stig som också tog hand om henne när mamma och pappa handlade inför morgondagens kalas. Det gick så klart jättebra. På kvällen var vi hos faddrarna igen där också mormor och morfar var. Jättegod mat! Lilly var nyfiken på katterna som vanligt, gick en hel del och showade. När kusin e kom lite senare med sina föräldrar i släptåg blev hon jätteglad. Tänk att man hinner sakna sin lekkamrat så mycket på bara några dagar. Lilly somnade sent i barnvagnen på väg hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar