onsdag 1 januari 2014

Nyårsafton!

Idag är det sista dagen på 2013, det ska
firas! 

På förmiddagen blev det pulkaåkning, Ester var snäll och drog Lillys pulka. 


Efter lek i underställ gjorde vi oss fina och började den långa middagen. Tre små klänningsklädda tjejer med varsin ipad....

Lilly smakade på allt möjligt, det som var populärast var löjrom, från Kalix. 

Gott nytt år önskar familjen Köppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar