söndag 19 januari 2014

IKEA

Idag var Lilly pigg och glad, tyvärr redan vid 7.... Efter frukost och dusch var det dags att göra oss redo för en tur till IKEA. Lilly lyssnade lite på Spotify innan mamma och pappa var klara. 

Sen bar det av. Lilly tyckte det var kul att shoppa. Mycket olika gosedjur hittade hon längs vägen och fina stolar. 

På eftermiddagen blev det lite pulka och gunga för Lillys del.  

Sen gick vi hem, gjorde en eld och byggde ihop Lillys nya stolar. Hon gillar dem. 

På plats i Lillys rum blev det så här: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar