Sen bar det av. Lilly tyckte det var kul att shoppa. Mycket olika gosedjur hittade hon längs vägen och fina stolar.
På eftermiddagen blev det lite pulka och gunga för Lillys del.
Sen gick vi hem, gjorde en eld och byggde ihop Lillys nya stolar. Hon gillar dem.
På plats i Lillys rum blev det så här:





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar