måndag 6 januari 2014

All by ourselves

Idag har de sista festgästerna åkt hem. Men innan dess hanns det med mycket bus och test av klappar och presenter. Lilly fick pappas thekaka till frukost och var nöjd att ha fått en så stor bit. Hela familjen tänkte vila lite mitt på dagen. Problemet var att Lilly bara ville vila 30 min och sen busa. Behöver man nämna att Lilly somnade tidigt ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar