Lilly har saknat mamma idag. Jobbat med hennes dator och tagit på sig kläderna och sagt ma-ma. Lilly fick sista medicin-dosen idag. Nästa vecka är det 24 h ekg-koll. Kommer att bli bra det här... På eftermiddagen var det dags för första babysimmet för denna omgången. Lilly fick beröm för dyk och sim av läraren. Däremot behöver hon jobba på tålamod och fokus. Duger inte att spana in Älvsborgsbron när man ska köra ryggsim... Till sist så märker man hur Lillys hjärna jobbar och det visar hon även med teckenspråk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar