Natten lämnade en del mer att önska vad det gäller god nattsömn, men dagen blev ändå lyckad. Morgonbus (i mammas del av sängen så klart), sen en tur till pappas jobb, hem för att sova och äta lunch, en sväng förbi Östra för att lämna tillbaka EKG-mätaren (spännande sjörövarskepp i entrén och en stooor gunga som man kunde ligga i utanför) och avslutningsvis babysim (mellanmål och span på gruppen före). Vem säger att man ska hålla sig till en aktivitet om dagen?
Du vet hur du ska sysselsätta dina föräldrar. Bra Lilly låt dom inte bli passiva. Kram gumman.
SvaraRadera