Idag hade vi besök av Anna-Klara, Ebba och Astrid. Vi åt lunch och var på lekplatsen.
Sen gjorde sig Lilly fin för att åka till Magnus och Daniel. Nya kläder, tröja från farmor och byxor från mormor.
Lilly ville som vanligt inte sova (kolla på klockan) och inte kusin Ester heller för den delen.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar