Idag sov Lilly länge för att vila upp sig inför resan till Nybro. Sen var hon kittad för resa i svala kläder. Mycket leksaker hade mamma tagit med och även lite mat på flaska.
Hemma hos farfar och Kristina blev det trummor och sång. Och en smakportion på jordärtskockspure. Lilly smackade!






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar