onsdag 1 maj 2013

Sköna maj

Sen start på dagen efter en sen kväll igår. Lilly vaknade först och mamma sist. :) Träningspromenad och trädgårdsarbete gör att man sover gott i 1,5 timmar i pappas famn. Medicinen tas lämpligen på skötbordet där man är som gladast när mamma busar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar