På kvällen kom kusinen, det blev genast trångt i mormors knä.
Vi grillade och satt ute och åt. Morfars skägg var roligt att känna på!
Lilly har varit tapper idag, hon är jättesnorig och har en otäck slemhosta. Men ändå har hon varit vid gott mod mest hela tiden.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar