Idag var mamma och Lilly på öppna förskolan igen. Det var kul, Lilly skrattade och var glad när vi sjöng.
Sen överraskade pappa med att komma hem tidigt! Lilly har varit jätteglad hela kvällen och mysigt med oss hela tiden. Hon fick lite banangröt idag, det var ganska gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar