Idag är det både Lillys och mammas namnsdag! Linnéa firade vi med att gå till öppna förskolan för första gången. Där fikade Lilly på rån.
När pappa kom hem hade han köpt presenter till oss båda! Lilly fick en zebra till samlingen, solskydd till bilen och en pikétröja. Mamma fick strumpor och en mycket fin bakelse.
Lilly fick gröt idag, det var inte populärt! Sen fick hon mjölk i flaska och åt hela 25 ml. Det var nog rekord. Hon är duktig vår lilla guldklimp!




Ja hon är både duktig och jättegullig. Åt mamma hela bakelsen?
SvaraRaderaJa det gjorde hon!!
SvaraRaderaGrattis till er båda.
SvaraRaderaJag måste säga att det är ett otroligt gulligt barn ni har. Hon är så söt så söt!
Tack!
RaderaDet tycker vi också! ;-)