fredag 17 maj 2013

Sommarvärme!

Idag var det soligt och varmt så vi åkte in till slottskogen för att träffa Sigge och Tom. Lilly tittade nyfiket på pigvinerna sen gick vi hem till Sigge. Där blev det lek i bara blöjan. 





På kvällen kom pappas jobbarkompisar på grillning. 
Innan dess hann Lilly äta ett äpple. 



1 kommentar: