Idag har vi sjungit ur den självspelande sångboken. Lilly ville dock helst äta upp den.
Lilly har varit väldigt hostig och snuvig idag så vi har mest tagit det lugnt. När vi var ute på promenad köpte vi kryddor och blommor.
På kvällen kom mormor och morfar. Det var kul! Lilly var lite trött men tog snällt din medicin.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar