fredag 31 maj 2013

Skolavslutning

Idag har det varit avslutning på öppna förskolan. Mamma och Lilly hängde i skuggan och kollade på Ester och de andra barnen. 
Vid samlingen i kyrkan fick Lilly ligga ner lite, det var så varmt. 

Det har varit varmt idag, för varmt för Lilly. Men mamma och pappa njöt av att sitta ute och äta grillat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar