söndag 19 maj 2013

Händelserik söndag

Idag var vi i slottsskogen och tittade på getter. 
Lilly fick åka bärsele. 

Sen åkte mamma och pappa på fotboll och lämnade Lilly hos faddrarna! Det gick alldeles utmärkt! 


Efteråt gick hela familjen på Texas longhorn. Lilly var snäll, men trött. Det regnade mycket på vägen hem. 



1 kommentar:

  1. Mycket spännande, jag har aldrig sett en get med sex ben förut!

    SvaraRadera