tisdag 7 maj 2013

Full rulle

Idag har vi varit på östra för att kolla upp Lillys hjärta, allt var bra och nu är det två månader tills nästa besök.

Sen åkte mamma och Lilly och tvättade bilen. Det var spännande. Lilly somnade sen sött.

När pappa slutade jobbet åkte vi och provpackade barnvagnen i olika Volvos för att välja vilken det blir när det är dags att byta.

Lilly övade lite på att sitta innan sängdags.











3 kommentarer:

  1. Glöm inte att kolla så träd, blommor och buskar får plats också när ni väljer en ny bil!

    SvaraRadera