onsdag 8 maj 2013

Lill-Lördag

Idag hade vi ett gäng mammor och barn på besök. Vid fotograferingen var Lilly stöttepelare åt de två grabbarna!!

På kvällen gick vi på lokal med Emma, Tobbe, Ester och Micke. Det var mat och quiz som stod på agendan. Mycket trevligt. Vi kom på plats 3.

Förutom premiär på att gå på restaurang så blev det premiär för smörgåsrån. Det var gott så länge Lilly fick hålla själv!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar