söndag 26 maj 2013

Mors dag

Grattis mamma! Det har firats med brunch och sen passar det bra att ta sig en lur bredvid kusin e. Sen blev det långpromenad genom Majorna och där var det megamarknad. Bästa fyndet blev en Babybjörn. Amning ute är en av sommarens fördelar.

1 kommentar:

  1. Det ser nästan ut som om Lilly är ute och kör moped redan! Eller så kör hon med sin far....

    SvaraRadera