söndag 27 april 2014

Utelek

Idag var Ester och Lilly redo för utelek redan när mormor läste saga efter frukosten. 

Det blev fruktstund ute på väg till lekplatsen. Lilly gillar att plocka blommor och vill gärna ha dem i "håret". 

Vi lekte vid engelska skolan och sen var vi ute hela eftermiddagen på baksidan. Det har varit så skönt att mamma inte vill gå till jobbet imorgon. 
Gung gung. E ville gunga på Lillys rygg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar