Det blev fruktstund ute på väg till lekplatsen. Lilly gillar att plocka blommor och vill gärna ha dem i "håret".
Vi lekte vid engelska skolan och sen var vi ute hela eftermiddagen på baksidan. Det har varit så skönt att mamma inte vill gå till jobbet imorgon.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar